2013. október 9., szerda

Újabb nyaralás

Hú de elmaradtam és ellustultam, pedig nagyon terveztem, hogy amint a hazaérünk megírom az élményeimet.

Még augusztus végén történt, hogy autóba pattantunk a gazdiékkal. Én reménykedtem, hogy a kedvenc nyaraló helyemre megyünk Eger mellé, de valahogy ennek az útnak nem akart vége szakadni, ebből kezdtem sejteni, hogy most más az úti cél.

Meg is érkeztünk estére egy tündéri kis faluba Megyerre. Képzeljétek ez a falu Magyarország legkisebb közigazgatási egységgel rendelkező faluja, kb. 13-an lakják mindösszesen.

Gyönyörű szép hely, csöndes kis utcák, szépen felújított falusi idill, nagyszerű kiránduló helyek és isteni házi koszt. Bár ezt csak sajnos hallomásból tudom, mert a gazdiék egy falatot nem hagytak sem a reggeliből sem a vacsorából.
http://megyer.hu/main/rolunk.html

Itt laktunk, ezt muszáj megmutatnom, mert annyira szép kis ház volt, azt hiszem szívesen laknék egy ilyenben.


És ami szintén nagyon szuper ebben a helyben, hogy megannyi kiránduló hely közül pl.: Sümegi vár. Mert többek között itt is jártunk, (Lehet egyszer majd összegyűjtöm a várakat és a várfalakon ülő képeimet egy külön bejegyzésbe) a Balaton is közel van, ezért elkirándultunk Keszthelyre is.

A keszthelyi kirándulást élveztem a legjobban, mert ott összefutottunk a barátnőmmel Joyával és Cooperrel, akit kezdek egyre jobban megkedvelni. És persze mint segítőkutyák és tanulók nekiálltunk néhány fotót készíteni, ami az embereknek nagyon tetszett és rögtön az összes turista a balatoni kilátás helyett minket fotózott. Igazi sztároknak éreztük magunkat.

A fotózás a nagy melegben igen kimerítő volt, így még gondoltuk a búcsú előtt csobbanunk egyet a magyar tengerben. Íme néhány fotó a találkozóról és fürdésről.





Próbálok most már nem sokat lustálkodni.
És hamarosan beszámolok a Rexes napunkról, mert az Állatok Világnapja alkalámából kis csapatunk ott volt. És már közeledik a vizsga napja is, meg a táborunk.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése