2013. december 4., szerda

T meg én

Pár hete T néhány napra beköltözött hozzánk. Ő az egyik tanuló társam, egy border collie, aki hamarosan szintén terápiás segítőkutya lesz, mint én.

Először nem voltam, teljesen elragadtatva az ötlettel, hogy T jön hozzánk, és nem én leszek az egyetlen kutya, aki élvezheti a gazdik szeretetét. Bár nem kellett hozzá sok idő és megváltozott a véleményem. Mégiscsak jó ha van otthon még egy kutya társ.

Többek között lehet vele szövetkezni Béla ellen (mint korábban említettem ő a macska lakótársam). És ha gazdiéknak nincs kedve játszani, T bármikor kapható volt egy kis birkózásra. Így nagyon gyorsan eltelt az a pár nap. Voltunk kirándulni erdőben, ahol nagyot kergetőztünk, étteremben, ahol kipihentük ez erdő fáradalmait.

Őszintén szólva, ha nem lenne ilyen kis fiatal még talán bele is tudnék szeretni, de hát ő még nagyon kis fiatalka kan. De psszt, jobb ha ezt nem tudja meg, úgyis letagadnám.

És íme néhány fotó.



 És egy videó arról, hogyan is játszottunk együtt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése