2014. május 16., péntek

Archie elköltözött

Most nem írnék sokat. A képek fognak beszélni helyettem, kicsit szomorú is vagyok, de mellette boldog is, hogy részt vehettem Archie oktatásában. Most továbbképzésen van Ricsi főnöknél, persze még sokat fogunk vele találkozni. És itt vannak nekem Té is, hogy megvigasztalódjak. Időnként majd beszámolok Archie fejlődéséről is.

Amikor hozzánk került még kisebb volt mint én
Nyíregyházi érzékenyítő alatt készült

Az ivartalanítás 
Együtt érzek vele a búra miatt, itt már sokkal nagyobb mint én
Időnként megengedtem, hogy a fülemet rágcsálja
Noszvajon tavaszoztunk

Archie is jó párnának



Szocializáció egy cipősboltban
Élete első bemutatója


Az elmúlt félév anyagazdival, ilyen volt ilyen lett
Még egy utolsó kozmetika a költözés előtt, jó nagyra nőtt a kiscsávó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése