2015. március 19., csütörtök

Oltás utáni puklisodás

Kedden elvittek szurira. Minden évben el kell játszani ezt a cirkuszt, anyagazdi azt mondja az én érdekem is.
Meg kell hagyni idén nem sikerült túl jól az injekciózás. De ami történt arra senki sem számított az én koromban (direkt nem írom mennyi, úgyis fiatalabbnak látszom), szóval elég annyi, hogy túl vagyok már néhány tortúrán, de soha semmi bajom nem volt.
Na erre most.
Már a szuri utáni reggel sem voltam a toppon, mert egy almával az oldalamon ébredtem. Próbáltam nem tudomást venni róla, de idegesítő volt hogy ott van és még vakarni sem tudtam.
Mondjuk délelőtt 10 órára már több bajom volt, mint a pukli, iszonyatosan viszketett a szemem és a fülem, nem bírtam semmit csinálni. Anyagazdi többször megnézte, de nem látott rajta semmit.

Délutánra már nagyon rosszul lettem, próbáltam visszafogni magam, mert egy hercegnő mégis csak hercegnő, de végül kijött a csúnya gonosz róka anyagazdi munkahelyén. Akkor már mondta, hogy így nem mehetek dolgozni. Apa gazdi értem jött és hazavitt, otthon legalább tudtam kicsit aludni, bár kétszer meglátogatott a róka, de szerencsére senki sem látta.

Amikor anyagazdi hazaért Mázlival, láttam az arcán, hogy valami nagyon nem stimmel, azonnal indultunk vissza az orvoshoz. Kiderült, hogy nem az álmosság miatt nem látok ki rendesen a fejemből, hanem bedagadt a szemhéjam, és még a fejemen is puklik keletkeztek.





















Szummázva, nem kicsi hanem bődületesen nagy és komoly allergiás reakciót váltott ki az oltás. Néha megesik azt mondta doki, sűrű elnézések közepette. Kérhet is gondoltam magamban, így elrondítani egy ilyen szép pofit.

Persze itt még nem volt vége. Hazamentünk, anyagazdi nyomta belém a kálciumot, de annak milyen rossz íze van, mégis ittam hősiesen hátha jobb lesz. De még így is bepuklisodott a fülem.



Remélem jövőre megúszom az egész hercehurcát.

Cuppanat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése