2016. április 24., vasárnap

Alleeban jártunk

Igen a bevásárlóközpont Alleeban. Tudjátok ez a bevásárlóközpont kutyabarát hely lett. És most a Föld világnapja alkalmából elhívták az egyesületet, hogy egy kicsit népszerűsíteni tudjuk a munkánkat. Április 21-23 között 3 napig voltunk ott többen is. Még bemutatót is tartottunk.

Mázli a gazdival bemutató közben
Gazdi és én bemutatjuk milyen engedelmes vagyok


















Szerintem nagyon jól sikerült. Mindenki kitett magáért, a régi motorosok, mint mi és persze az újdonsult tanoncok is.

Szerencsére sokan jöttek oda érdeklődni, hogy kik és mik vagyunk, mit csinálunk mit dolgozunk így a gazdik, folyamatosan tájékoztatták az érdeklődőket, mi négylábúak, pedig gyűjtöttük a simiket, adtuk a pacsikat és szívesen fogadtuk a finom jutalomfalatokat.

Fárasztó munka ez a négylábúak számára, de azért persze élveztük is.






Kaptunk köszönő képet is. Képzeljétek Lego, Mázli tesója még levelet is kapott. Engem is megrajzoltak, még a szép csillámtetkóm is odakerült a színezőmre.

Ez én vagyok

Ez pedig Lego

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése