2014. augusztus 24., vasárnap

Mázlink van

Képzeljétek Mázlim lett.
Na nem úgy, hogy szerencsém lett, nyertem a lottón vagy ilyesmi. Mázli egy kutya, óriás uszkár, Archie tesója.


Anyagazdi úgy gondolta szükségünk van egy új kutyára, nekem egy társra kollégára, mert már olyan jól megszoktam, hogy nem vagyok egyke. Apa gazdi ezt a két kutyás témát máshogyan gondolja, sokáig ment köztük a cívódás. Én inkább távolról figyeltem mi lesz a végeredmény. Bizonyos értelemben nem foglalkoztatott a dolog, mert ha lesz másik kutya, jó az is, legalább lesz kivel játszanom, ha meg nem, akkor továbbra is tuti én leszek az egyetlenke, aminek szintén meg vannak az előnyei.


Egyik nap megérkezett Mázli. Először csak próbaidőre jött, hogy be tud-e illeszkedni a csapatunkba.
De megnyerte a családtag státuszt.
Most már örülök neki, hogy itt van. Sokat játszunk kergetőzünk együtt, és azt vettem észre Béla is megkedvelte.
Szóval most már teljes a kiscsapat itthon. Anyagazdi elkezdte a képzését, hogy mielőbb terápiás segítőkutya vizsgát tegyenek Mázlival is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése